Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Shiva Burlesque

Shiva Burlesque - 1987 - Shiva Burlesque [Nate Starkman & Son Greece,1987]

Shiva Burlesque - 1990 - Mercury Blues [Fundamental,1990]

Δεν εχω ορεξη να γραψω τιποτα για τα album...αφησα το πρωι ανοιχτο το pc να ανεβουν τα δυο album και κινησα μετα απο καμποσο καιρο για το νοσοκομειο.
Ομαδα καθε τριτη...βετερανοι προνομιουχοι αλκοολικοι...που καταφεραν να γαμησουν εξι απο τους καλυτερους μηνες της ζωης μου μεσα σε ουτε μια ωρα

''Δεν μπορω να μιλησω τωρα πια...και ηρθα να πω πραγματα...αλλα τωρα ''κλειδωσα'',σπαει η ''συνεχεια''...δε ξερω...'' ειπε η γεματη υγεια αθλητικη 50αρα απο την Θερμη...οι υπολοιποι συμφωνησαν,ηταν και πιο παλια αυτη...επρεπε να εχει δικιο

''Μα το παιδι πρεπει να κανει και κανα μεροκαματο ρε σεις...ενας μισθος υπαρχει και αυτος παει σε νοσοκομα...τι να κανει''

''ναι αλλα το προγραμμα...''

8 Σεπτεμβριου 2010 - 8 Μαρτιου 2011
...βαζω το Sick Friend στο ΤΕΡΜΑ και συνεχιζω να πινω τον ντεκαφεινε μου

ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΓΑΜΩ ΤΑ ΟΛΑ ΣΑΣ

9 σχόλια:

  1. γιατί έχω άλλο εξώφυλλο στο βινυλιάκι το Ελληνικό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. alkoolikoi..decafeine...nosokomio...poustides...
    KEEP FUCKIN !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γουσταρεις δικε μου?

    dxt δεν ξερω μαναμ...οτι λεει το discogs,εγω αθωος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γουσταρω τα μεγαλα ντερμπι dear...
    Liquor Guns n Ammo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. dreams-dxt δωσε καμια πληροφορια για το διαφορετικο εξωφυλλο...γιατι μολις με ρωτησε ο Σταυρος που το εβγαλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω και γω το Ελληνικό βινύλιο και το εξώφυλλο είναι διαφορετικό από το Αμερικάνικο [έχει κόμικ μορφέςσαν αρχαίο ελληνικό αγγείο].Όλες οι κυκλοφορίες της Nate Starkman & son Greece διαφέρουν από τις αντίστοιχες ξένες.Αυτά, αν θέλεις το σκανάρω και το βάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στο http://www.discogs.com/ έχει όλες τις διαφορετικές κυκλοφορίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οχι τι να σκαναρεις...σιγα

    αυτο λετε λογικα συναδερφοι...
    http://www.discogs.com/Shiva-Burlesque-Shiva-Burlesque/release/2015207

    λογικα επαιξε λαθος συνεννοησις με τον δικο μου...ατιμο slsk

    ΑπάντησηΔιαγραφή